مزيكا بيس6 اونلاين
عزيزي الزائر
ندعوك للانضمام معنا للاستمتاع باقوى و افضل دورات بيس 6 اون لاين على الاطلاق
و اذا كنت لا تجيد تشغيل اللعبة اون لاين
ندعوك للتسجيل و زيارة قسم الدعم الفني لتنزيل اللعبة و معاينة شرح التشغيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مزيكا بيس6 اونلاين
عزيزي الزائر
ندعوك للانضمام معنا للاستمتاع باقوى و افضل دورات بيس 6 اون لاين على الاطلاق
و اذا كنت لا تجيد تشغيل اللعبة اون لاين
ندعوك للتسجيل و زيارة قسم الدعم الفني لتنزيل اللعبة و معاينة شرح التشغيل
مزيكا بيس6 اونلاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب

4 مشترك

شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  Empty شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 5:31 pm

احنا حصل ما بينا اتفاق انا وyoussef2500 فى الجوله الاولى من المجوعه الثالثه من دورى مزيكا ب
ان لو حصل لاج فى الماتش اى حد يخرج مننا دى صوره للاتفاق وهو كمان اللى قايل بنفسه فى الدردشه مش انا
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  519358735
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  915624130
وكمان انا لعبت ماشت معاه قبل كده وراح خارج معايا من الماتش وقالى لاج وده اثبات وانا متكلمتش
والصوره دى تثبت ان هو خرج بحجة اللاج
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  553675706
وانا متكلمتش بعدها وقالى نلعب بعدين الساعه 12 او 12:15 ودى صور من الاتفاق برده
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  236053231
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  527993156
تمام كده يجى بقى احنا كده متفقين على ان لو فيه لاج اى حد فينا هيخرج تمام واظن الصور اللى فوق
موضحه الاتفاق تمام اوووى جبنا الساعه 12 فلعبنا اول ماشت بينى وبينه وكسبت الماتش 2\0 ليا ودى صورة من النتيجه
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  129102304
وده كان ماتش الذهاب جينا بقى ماتش العوده ورغم ان هو كان كل شويه لعمل فى الماتش بتاع الهاب pause وانا مش عارف العب منه
جينا لماشت العوده لقيت لاج جامد جدا فى هوسته وهو مكنشى عنده لاج خالص فى الشوط الاول وطبعا طبقا للاتفاق اللى حصل مبينا ان لو
حد عنده لاج يروح خارج من الماتش انا والله كنت هكمل بس الدقيقه كانت 54 وانا والله مش عارف العب خالص فروحت خارج من الماتش
طبقا للاتفاق اللى حصل مبينا واللى انا مصورهلكم ده افاجىء بعدها الاقيه بيقولى كده من دماغه انت منسحب وانا اللى كسبان قلتله طيب ما نت مش قايل
لو فيه لاج هنخرج عدبقى يقولى مش عارف ايه وكده والله كان لاج لايطاق وهو لو عنده دليل اهلا بيه وشكرا مستنى حكمكم العادل باذن الله
طلب اخير وياريت تحطوه فى الاعتبار وهو ان لو ان شاء الله يعنى لو حكمت ان الماتش يتعاد ياريت حد من اعضاء المحكمه يحضر الماتش علشان يشوف اللاج بنفسه وانا فى انتظار الحكم وشكرا
ملاحظه :انا خارج فى الدقيقه 54 من الشوط التانى والنتيجه 0\0 وشكرا
e_saiko_2011
e_saiko_2011

::مزيــكاوى متــقدم:: ::مزيــكاوى متــقدم::

تصنيفى : 0
My Champions
تــاريخـــى : تــاريــخى

شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  Empty رد: شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب

مُساهمة من طرف SaSa 3ashmawy الثلاثاء 11 يونيو 2013, 6:26 pm

تطالب المحكمة بحضور الطرف التاني youssef2500

وسماع رد الاتهام
SaSa 3ashmawy
SaSa 3ashmawy

::مشرف عــــــام:: ::مشرف عــــــام::

My Champions

1- بطل سهرة الخميس 4/1/2013
أوسمتـــى : شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  604877563

.: افضل مشرف لمزيكا لعام 2013 :.
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  589450193

شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  Empty رد: شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 7:48 pm

the king sasa كتب:تطالب المحكمة بحضور الطرف التاني youssef2500

وسماع رد الاتهام

ماشى وانا موافق بس ياريت تبعتوله انتم علشان يحضر وانا بثبت حضورى للمره التانيه واظن الاثباتات
موضحه كل شىء امام عدالتكم وشكرا وياريت بس الكم فى اسرع وقت علشان الجوله دى قدامها بس النهارده
واخر يوم بكره للعب وانا بثبت حضورى ارجو من عداله الحكمه استدعاء الطرف التانى
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 8:37 pm

انا بثبت حضوري انا yosef_2500

yosef_2500
::مزيــكاوى فعـــالــ::

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 8:41 pm

اهلا وسهلا بيك دافع عن نفسك بقى يا برنس قدام المحكمه ولو معاك دليل قدمه
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 8:46 pm

وانا بثبت حضورى انا كمان فى انتظار السماع من الطرف التانى ومشاهده الدلائل ان وجدت سماع الحكم وانا واثق فى حكم مزيكا العادل والقاضى بتاعها العادل وشكرا
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 8:47 pm

يا حضرت القاضي انا متفق معاه في المتش بتاع الساعة 8 لما جيت لعبتو لاكن لما جينا نلعب الساعة 12 متفقناش ولعبت معاه متش الذهاب وخسرت 2/0 والاجوان دخلت في الشوط الاول عشان كان عندي لاج جامد جدا وربنا ومردتش اطلع وكملت المتش لان لو كنت طلعت كنت هبقا منسحب عشان انا مكنتش متفق معاه الساعة 12 المهم خسرت 2/0 في متش الذهاب وخلاص وكسب والف مبروك
جيت في المتش العودة وكان عندي لاج وربنا جامد في الشوط الاول لان الهوست كان معاه ومعرفش يجيب اجوان فجه في الشوط الثاني وانا معايا الهوست وجيلي ركنيه راح طالع وقالي نلعب بكرة عشان عايز انام قولتلو انا كسبان لانك منسحب والهوست معايا انا وهو قالي لو جالك لاج يبقا انتا شوط لاج وانا شوط لاج وانا هجبلك الكلام دة حالا يا حضرت القاضي

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 8:57 pm

لا يا برنس نا هجيبلك المحادثه كلها بقى انا قلتلك شوط لاج وشط لاج لما انت طلعت ومردتشى تلعب فى الماشت الاول الساعه 9:20 p.m بالظبط كده ودى اثبات وبعدين مفيش حاجه اسمها تتفق الساعه 8 ان لو فيه لاج هتخرج وتروح انت خارج ولما انا يبقى عندى لاج واخرج يبقى تقولى مش متفقين معاك دليل قدمه ودى صوره للاثبات ان الكلام الىل هو بيقول عليه ده بعد ما هو خرج قعدا ااقوله تعالى نلعب ناو قالى لا الساعه 12 وادى الاثبات كمان
شكوى فى اللاعب youssef2500 فى دورى مزيكا ب  249235031
اظن الامور كده واضحه التناقض ما بين كلامه كان ببقول انى قلت لاج شوط وشوط وطلع ان ده
كان زى ما هو موضح فى الصورة على الماتش بتاع الساعه 9 لما مرضاش يلعب وهنا يحصل التناقض يا حضره القاضى ما بين كلامه وفى انتظار اى دليل يثبت عدم حدوث هذه الاتفاقات ما بينا !!!!!!!!!!!!!!
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:04 pm

انا عاوز اعرف حاجه بس يا حضره القاضى بالله عليك هو دلوقتى بيقول
ان هو اتفق ان لو حد لقى لاج يخرج من الماتش كان متفق على ماتش الساعه 9
انما لما انا جيت اخرج دلوقتى تقولى احنا متفقناش انا هقولك كلمه يا برنس قدام القاضى انا عاوز دليل
يثبت انك اتفقت معايا ان الخروج لو فيه لاج على ماتش الساعه 9 بس وانا موافق بالقرار
اللى ياخده حضره القااضى سلام ناو هرجع على 12 اشوف الامور وصلت لفين وادافع عن نفسى
علشان عندى ظروف خاصه ارجو من حضره القاضى تاجيل الحكم لحد ما ارجع وشكرا علشان ادافع
عن نفسى عن الكلام اللى هو عمال يقوله ده وياريت الكلام اللى هو بيقوله ده يبقى معاه دليل زى ما اناحاطط ادله كده وشكرا
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:10 pm

http://im31.gulfup.com/52nu1.bmp دة رابط الصورة انو قالي لو في لاج يبقا شوط ليا وشوط ليك وربنا دة الي حصل ودة كان اتفاقي في اول متش الساعة 8.30 كدة ان لو فيه لاج انا هطلع الكلام دة في اول المتش خالص كنا متفقين ودي رابط الصورة بتاعت الاتفاق ودة رابط الصورة بتاعت الاتفاقhttp://im38.gulfup.com/MWwaF.bmp ان في اول متش الساعة 8.30 كنا متفين

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:12 pm

لاكن الساعة 12 قبل منلعب متفقناش ان لو فيه لاج هنطلع ولو احنا اتفقنا قبل منلعب المتش الساعة 12 يتفضل يقدمو

عدل سابقا من قبل yosef_2500 في الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:16 pm عدل 1 مرات

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:15 pm

وانا منتظر سماع قرار القضاء العادل وقرار مزيكا العادل وشكرا

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:38 pm

والله العظبم الساعة عندي مش مظبوطة وربنا مهي مظبوطة الساعة عندي متقدمة ساعة وربنا

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 9:39 pm

انا كدة قولت الي عندي ومنتظر قرار قاضي مزيكا العادل وشكرا

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف Th3.LeadeR الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:01 pm

الماتشين هيتعادوا ذهاب و عوده و هنخصص حد من المشرفين يخش يراقب الماتش علشان لو حصل خروج عن النص من أي نوع يبقى شايف كل حاجه قدامه

Th3.LeadeR
هيئه قضائيــه
هيئه قضائيــه

My Champions

تــاريخـــى : 1- بطل سهرة الخميس 13/9/2012

2- بطل دورى مزيكا النسخه الاولى

3- بطل كأس السوبر النسخه الاولى

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:30 pm

طيب ايه الحكم ده بالله عليك انا كساب اول ماتش 2\0 ازاى بقى نيعد الماتشين تانى ذهاب وعوده انا عاوز اعرف اكن ده الحكم العادل بتاعكم ومع كل الادله اللى انا مقدمه دى وفى الاخر تقول الماتش يتعاد ذهاب وعوده انا مش عارف بصراحه والله القرار ده اتاخ على اساس ايه مع انى مقدم كل الادله الل تحتاجها المحكمه للرد واا هطعن فى الحكم ده ان شاء الله لانه حكم ميرضي حد بصراحه لما اكون غالب 2\0 ونعيد الماتش وبعدين يعنى هو كان كسبان ده كنا متعادلين 0\0
يعنى مش كسبان امال لو كان كسبان بقى كان ايه اللى حصل وبعدين ايه لزمه الادله بقى الىل انا حططها دى بدال مبعترفوش بيها ونا مصور الاتفاق اللى بينا ان لو فيه لاج هخرج ولا انت حكمتوا على اسا اي نفسى اعرف بس لان ده ميرضيش حد وانا بعتيره حكم ظالم عليا بجد pale

e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:33 pm

ولو محصلشى استجابه ليا وفضلتوا على قراركم ده انا هعلن انسحابى من الدورى
لان ده بصراحه قرار لا يرضى اى حد انك تكون كسبان وتعيد الماتش هو انا كنت
خسران طيب لو خسران ماشى انما احنا كنا متعادلين 0\0 فى انتظار سماع الحكم النهائى الذى سوف يتحدد عليه اشياء كثيره وشكرا
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف yosef_2500 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:39 pm

شكرا يا حضرت القاضي علي هذا القرار العادل وشكرا

yosef_2500

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:42 pm

yosef_2500 كتب: http://im31.gulfup.com/52nu1.bmp دة رابط الصورة انو قالي لو في لاج يبقا شوط ليا وشوط ليك وربنا دة الي حصل ودة كان اتفاقي في اول متش الساعة 8.30 كدة ان لو فيه لاج انا هطلع الكلام دة في اول المتش خالص كنا متفقين ودي رابط الصورة بتاعت الاتفاق ودة رابط الصورة بتاعت الاتفاقhttp://im38.gulfup.com/MWwaF.bmp ان في اول متش الساعة 8.30 كنا متفين
لا يا راجل والنبى فيه حاجه سامها انا متفق معاه على الساعه 8 لو فيه لاج نخرج علشان انت تخرج وبعين تقول احنا شم متفين لما نيجى نخرج
ايه الكلام اللى مش موزون ده انا عاوزك تتطلع دليل واحد انك متفق معايا ان مفيش خروج فى الماتش بتاع الساعه 12 لو جبت دليل انا هسبلك الماتشين انما
هيا مش اى حاجه كده وخلاص معاك دليل قدمه شم معاك يبقى خلصا وبعدين انت منزل صورة تثبت انك متفق معايا ان لو فيه لاج اخرج انما متفقتش معايا
ان لو فيه لاج الساعه 12 مخرجشى ليه يا عم هو هيبقى حلال ليك وحرام عليا ولا ايه لو معاك دليل واحد يثبت الكلام ده انا موافق انى اسيبلك الماتشين وياريت المحكمه تاخد بالادله الىل قدامها ش تاخد باكلام وشكرا
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

مُساهمة من طرف e_saiko_2011 الثلاثاء 11 يونيو 2013, 11:45 pm

Th3.LeadeR كتب:الماتشين هيتعادوا ذهاب و عوده و هنخصص حد من المشرفين يخش يراقب الماتش علشان لو حصل خروج عن النص من أي نوع يبقى شايف كل حاجه قدامه
يعنى افهم من كده ان ده هو القرار الاخير ولا ايه ارجو الرد سريعا ؟
e_saiko_2011
e_saiko_2011

My Champions

- مواضيع مماثلة