مزيكا بيس6 اونلاين
عزيزي الزائر
ندعوك للانضمام معنا للاستمتاع باقوى و افضل دورات بيس 6 اون لاين على الاطلاق
و اذا كنت لا تجيد تشغيل اللعبة اون لاين
ندعوك للتسجيل و زيارة قسم الدعم الفني لتنزيل اللعبة و معاينة شرح التشغيل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

مزيكا بيس6 اونلاين
عزيزي الزائر
ندعوك للانضمام معنا للاستمتاع باقوى و افضل دورات بيس 6 اون لاين على الاطلاق
و اذا كنت لا تجيد تشغيل اللعبة اون لاين
ندعوك للتسجيل و زيارة قسم الدعم الفني لتنزيل اللعبة و معاينة شرح التشغيل
مزيكا بيس6 اونلاين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شكوى البطولة الرمضانية ~

3 مشترك

شكوى البطولة الرمضانية ~ Empty شكوى البطولة الرمضانية ~

مُساهمة من طرف conan الأحد 04 أغسطس 2013, 2:36 pm

السلامـ عليكمـ و رحمة الله و بركاته

باختصار هأدخل فى الموضوع , كنت بألعب مع خير محمد " Nino " فى البطولة الرمضانية فى دور الـ 32 , لعبنا أول ماتش كسبت 5/2 و كان لاج رهيب , و قلتله نخرج أكثر من مرة فى الشوط الأول موافقش , المهمـ كملنا و الماتش خلص 5/2

تانى ماتش لعبنا و برضو كان لاج , كسب هو 4/3  و متكلمتش بأدافع شوية قعد يقولى مش لعب رجالة و قعد يغلط مقلتلهوش غير الله يسامحك  ~

ثالث ماتش و الله كان فى لاج بس قلت عليا و عليه , هو بيلعب 4 مهاجمين و بيلعب كت , و الدفاع عنده ضايع خالص , أنا بأدافع , و بألعب على الهجمة المرتدة بسبب اللاج , و هو الدفاع عنده مفتوح تماماً و فى كت فقدرت أجيب جولين من هجمات مرتدة

قعد يقول أحا و معندكش لاج و راح خرج !!

بالنسبة للنتائج ده الماتش الأول ~

شكوى البطولة الرمضانية ~ 6g7d

الماتش الثانى مصورتش , الماتش الثالث هو هوست برضو الشوط الأول و خرج فى آخر الشوط و أنا المفروض هوست الشوط الثانى قال أحا كذا مرة و خرج :/ ~

شكوى البطولة الرمضانية ~ Ikh4

شكوى البطولة الرمضانية ~ 694b

بالنسبة للاج بقى , أقسمـ بالله أنا 1 ميجا لوحدى و مافى أى لاج و ده تيست عامله أنا و مديهوله قبل الماتش بثوانى ~

البينج 36 ! ~

http://www.speedtest.net/my-result/2880140961

و ده البينج بتاعه فى نفس الوقت  ~

http://www.speedtest.net/my-result/2880144822

يعنى لو فى لاج يبقى مين يا رجالة ؟ أنا لعبت كل الناس هنا عمر ما حد اشتكى من لاج , لأنى لوحدى 1 ميجا  و التيست واضح ~

حاجة ثانية احنا بعد الماتش الأول , قلت أتأكد يمكن فى مشكلة عندى , كان معانا محمد ابراهيمـ فى الرووم , سألته أنا لاج و لا ايه ؟

قالى لأ انت 2 بار و دى صورة ~

شكوى البطولة الرمضانية ~ Fmft

أنا طالب حكمـ عادل من المحكمة , لأن حرامـ ألعب فى لاج و هو يشتمـ و يخرج !! , الشوط الثانى كنت أنا هأبقى هوست و كنت هأكسب فارق لأن اللاج كان موجود و الله بس الفرق فى اللعب أنا مش مكمل على كده لأنه هو اللى خرج لما خسر و بدون أى سبب و ربنا يشهد ألعب أنا فى لاج و هو يلعب فى وقت مش لاج , مع انى قلتله 20 مرة نخرج و نلعب وقت تانى هو اللى رفض و قالى ده أحسن و قت عنده للاج ~

أنا مبعتش النتائج للصفحة علشان هو اللى ماسكها , مش تشكيك لا سمح الله , بس مينفعش يكون الخصم و الحكمـ زى ما قال المتنبى ^^

شكراً ~

conan

::مزيــكاوى متــقدم:: ::مزيــكاوى متــقدم::

تصنيفى : 0
My Champions
تــاريخـــى : تــاريــخى

شكوى البطولة الرمضانية ~ Empty رد: شكوى البطولة الرمضانية ~

مُساهمة من طرف conan الأحد 04 أغسطس 2013, 6:07 pm

خلاص يا رجالة لعبنا الشوط الثانى و كسبت 2/0 فيه ~

شكوى البطولة الرمضانية ~ Hwf3

هاردلك , و مش هأقولك يا معلمـ غير الله يسامحك يا معلمـ ~

conan

My Champions

مُساهمة من طرف Elnino Torres الأحد 04 أغسطس 2013, 6:44 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
-------------------------

انا هرد على كام حاجه بالترتيب
اولا بتقول بلعب كت ،،، طيب مش احنا متفقين قبل الماتش اوبن جيم وبعديم ما انت والله كل اجوانك كات معدا واحد تقريبا يبقى ازاى زعلان انى بلعب كت !!

وبانسبه لحكايه بتدافع شويه رحت قلتلك مش لعب رجاله ،، فدى مش شويه ده انت من اول هوستى كله بتلعب ب 11 دفاع والشوط التانى تقلب ،، يعنى من الاخر نوووووووووووووووووب والنوب عمره ما كان لعب رجاله بشهاده الجميع

ثالثا بقى انا مشتمتكش ،، انا لقيتك فى هوستى بتلعب بكل سهوله خالص ،، وبعدين انا بنجى 52 وانت 36 يبقى ليه كان فى لاج جامد !!!!!! يبقى انت ممكن تكون كنت عامل لاج ،، المهم لقيتك كده قلتلك احا يا عم انت معندكش لاج بعدين النت قطع عندى
يعنى انت بتقول قال احا كذا مره بقولك كداب هى مره واحده وانا شرحت اللى حصل وبتقول خرج بقولك كداب النت فصل

ومتقولش حرام العب فى لاج وانت اصلا لاجر واللاج كان عندى اكتر منك

ومتقولش يشتم ويخرج لانى مشتمتكش خاالص ولا خرجت خااالص

كفايه كدب يا راجل احنا فى رمضان ،، موضوعك كله كدب فى كدب على فكره

وبالنسبه لحكايه مش راضى تبعت للبرنتات ف انت براحتك والكل هنا عارف انى عمرى ما بزور او اعمل اى حاجه ،،

========================================================

ودى بقى الشكوى بتاعتى انا ،،
انت لما جبت الجون التانى انا مكنتش بلعب ساعتها ولما قلتلك بعد كده مارضيتش ماتحسبهوش
وفى الماتش اللى عدناه لسا بقولك لاج وبكتب ومش بحرك اللعيبه وانا بكتب لقيتك جبت جون تانى ،،
انا االلى من حقى اشتكى مش انت يا ريس ،،

========================================================

Elnino Torres

::منـــظم بطولات:: ::منـــظم بطولات::

My Champions

مُساهمة من طرف conan الأحد 04 أغسطس 2013, 8:32 pm

1 - لو حضرتك خدت بالك من الكلامـ على الكت أنا مقلتش حاجة , أنا كنت بأرد على موضوع الأجوال بتاعتى اللى جبتها و متكلمتش على حاجة ~

2- الخطة أنا كنت بأجهزها بس فى الخطة الثانية و ملعبتش بيها فى أول الشوط و معملتهاش غير علشان اللاج , لعبنا 10 دقائق بالخطة العادية لقيتك جايب جولين !! و مش قادر اتحكم خالص رحت عامل الخطة دفاع ~ و حضرتك لعبت برضو بخطة دفاع أكثر من دى فى الشوط الثانى و متكلمتش لأنك حر فى خطتك ~ و لعب الكت ده برضو مش لعب توب Neutral , ان كنت جبت أهداف كت فعلشان اللعب كان فيه كت , و قلت قبل الماتش نو كت انت اللى أصريت على الكت يعنى مش أنا اللى طلبت لعب الكت silent 

3- حضرتك قلت كده لما جبت الـ 4 أهداف فى الشوط الأول , و قلت كده لما جبت جول فى الشوط الثانى ~

و قلت كده لما دافعت , و قلت كده لما جبت 2/1 فى ماتش الفيصل Sad , بس للأسف أنا نسيت أصور بحسن نية مش أكثر ََ

4- أقسمـ بالله العلى العظيمـ و حيااات صيامى ما عملت لاج و لا عمرى عملت لاج فى حياتى على حد , و لعبت هنا ناس كثير و عمر ما حد اشتكى من لاج , و هيما كان موجود فى الرووم طول الماتش و سألته و احنا بنلعب قال مكنش لاج , أنا 1 ميجا لوحدى و أقسمـ بالله ما عملت أى لاج , مش عايز تصدق براحتك دى لعبة مش مستاهلة أحلف علشانها تانى ,,

5- لو شفت وقت الموضوع هتلاقيه بعد ما النت فصل عندك على طول , قبل ما حضرتك تفتح و لا أعرف الكلام اللى انت بتقول عليه , و لو مش مصدق شوف وقت الموضوع Sad , و النت هتشوف صفحة البرنتات , هتلاقينى كاتب النت فصل عنده و كملنا , علشان كنا اتكلمنا و قلتلى ان النت فصل ~

6 - الله يسامحك Sad  , أقسمـ بالله ما فى كلمة كتبتها مش صدق و ربنا يشهد على الكلامـ ميهمنيش حضرتك , البرنتات لو قرأت الكلامـ كويس هتلاقينى كاتب مش علشان حاجة لا سمح الله , و كل الحكاية علشان مأحطكش فى موقف حرج و قلتلك كده على الفيس !! و فعلاً أنا غلطان كنت بعت على طول :/

7- حضرتك فى الجول الأول كنت ضاغط عليا و قطعت الكورة منى و قطعت أنا تانى و انت و لا دوست ستوب و لا قلت حاجة و الكورة كانت معاك أصلاً يعنى سهل تطلعها على الأقل ! , الجول الثانى أنا رايح انفراد حضرتك و انت مطلع الجول عليا عادى و لو عندك فيديو للجول ارفعه و أتحداك لو فى كلمة من اللى قلتها غلط , و لو وقفت هنعمل ايه ؟ لما قلتلك الماتش الأول لو لاج نخرج قلتلى و لما نخرج , قلتلك نرستر أو نلعب وقت تانى قلتلى لأ كمل , يبقى حتى لو وقفت هنعمل ايه ؟ , و قلتلك لاج فى الشوط الثانى فى الماتش الأول و الشوط الأول فى الماتش الثانى و مردتش عليا و لا عبرتنى حتى :/

و حسبى الله و نعمـ الوكيل , حسبى الله و نعم الوكيل , حسبى الله و نعم الوكيل فيا يا سيدى لو ظلمتك أو كدبت فى أى حاجة , و ربنا موجود ~

conan

My Champions

مُساهمة من طرف ENG ESLAM الخميس 15 أغسطس 2013, 8:54 pm

قضاء عادل =D

ENG ESLAM

::رئيـــس منظمــى البــطولات:: ::رئيـــس منظمــى البــطولات::

My Champions